Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia oglądalność dziesiątej serii talk-show "Kuba Wojewódzki" (emisja we wtorki o 22.30) wyniosła 1,75 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 19,61 proc. w grupie 4+ i 23,46 proc. w 16-49 . Największą widownię (2,14 mln) zanotował ostatni odcinek, w którym wystąpili uczestnicy “X Factora”.
Nadawana wiosną ub.r. ósma edycja programu miała tylko minimalnie więcej widzów, bo 1,78 mln oglądających, jej udział w 4+ wyniósł 19,47 proc., ale w 16-49 był zdecydowanie niższy - 21,74 proc. Z kolei pokazana jesienią ub.r. dziewiąta odsłona cieszyła się oglądalnością na poziomie 1,8 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 20,07 proc. i 23,57 proc.
W paśmie emisji "Kuby Wojewódzkiego" telewizja TVN – tak jak rok wcześniej - była liderem rynku. Na drugiej pozycji znalazła się TVP 2, pokazująca wtedy “Magazyn Expressu Reporterów” oraz filmy dokumentalne, z udziałem na poziomie 17,45 proc. Dalej uplasowały się: Polsat (“CSI: Kryminalne Zagadki Miami”, filmy fabularne; 14,52 proc.) i TVP 1 (“Mam inne zdanie”, filmy; 9,82 proc.). TVN była liderem także w grupie 16-49, a tam drugie miejsce zajął Polsat.

Reklamy emitowane wokół zakończonej właśnie edycji talk-show Wojewódzkiego przyniosły stacji w sumie 15,4 mln zł. Rok temu wpływy z reklam były niższe o 1 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
Dane telemetryczne pokazują, że program śledziły najchętniej kobiety, widzowie pomiędzy 25. a 59. rokiem życia, mieszkańcy miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
Kolejna seria "Kuby Wojewódzkiego" znajdzie się antenie TVN jesienią br.
Widownia programu “Kuba Wojewódzki” odcinek po odcinku
Oglądalność programu na tle konkurencji
Profil widowni show











